Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfs/c08/h02/mnt/115991/domains/fintage.net/html/foorumi/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3
Alusvaatteet, vintagetyyliset tai vintage
Welcome Guest, please login or register.
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Alusvaatteet, vintagetyyliset tai vintage  (Luettu 18097 kertaa)
Hyphema
Vasta-alkaja
*

Profiili
« Vastaus #30 : 17.06.12 - klo:21:20 »

Kattokaas mitä löyty Tukholman matkalta. Oon tällästä "aamutakkia" ettiny jo kauan Hymyilee Beyond Retrosta ja 20e.
tallennettu
4oclockbaby
Konkari

Profiili
« Vastaus #31 : 15.07.12 - klo:20:21 »

Käytän nykyään melkein pelkästään vintage rintaliivejä ja olenkin viime aikoina hyvin löytänyt minun kokoisia käyttämättömiä liivejä  ja korselletteja (käyttetyjä en osta).
Tässä parit kuvat uusista hankinnoista:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
tallennettu
Ruma Elsa
Kiinnostunut
**

Profiili WWW
« Vastaus #32 : 12.12.16 - klo:23:43 »

Se 10 kiloa on vaihdevuosissa tullut takaisin, mutta ei harmita! Hymyilee Paino on joka tapauksessa ihan normaali ja pyöreys tasaisesti joka puolella. Korsetit kaivoin taas käyttöön, koska muuten muutama rakas hame ei mahdu päälle...

Muutaman kuukauden ajan sukkahousut ovat tuntuneet ahdistavilta, ja lähes aina jonnekin lähtiessäni puenkin nykyään sukat ja sukkanauhat. (Kotona olen jatkuvasti paljain jaloin.) Kesällä käytän korsetin sijasta kevyttä sukkanauhavyötä; niitä on vuosikymmenien mittaan kertynyt niin, että joka alusasusettiin on sopivan värinen. Sukkanauhavyöt muuten pysyvät paljon paremmin kohdallaan, kun lantio on pyöristynyt! Iskee silmää Samat vyöt, jotka nuorena ja superhoikkana ollessani valuivat lantiolle, pysyvät nyt juuri oikealla paikalla.

Lahkeelliset alushousut ovat ihania! Sellaisia onneksi tehdään edelleenkin, ja toki kuljen aina kirpputoreilla silmät auki. Olen ruvennut pitämään myös todella pitkiä alushousuja: löysin polviin ulottuvat, puna-valkopilkulliset housut (varmaankin oikeastaan yöpuvun housut), jotka saavat vilkkuakin vaatteiden alta!

Tuunailen alusvaatteita. Saatan virkata pitsiä housunlahkeisiin, ja pari viikkoa sitten tein harmaista villasukkahousuista sukat ja virkkasin punaiset reunukset. Alushameisiin lisään pitsejä, kerroksia ja röyhelöitä, jos niitä ei mielestäni ole tarpeeksi. Virnistää
tallennettu

Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: